יום שבת, 10 ביולי 2010

גלידוניש או דיסוננס מענג


הקיץ הגיע ועימו גלי החום האיומים!
מלבד ההורמונים, שנוטלים את חלקם בטלטול בלוטות הזיעה, עומס החום והלחות הבלתי נסבלים של יוליאוגוסט מוציאים אותי משלוותי.
כחובבת מזגנים, עד הקפאה עצמית, חיפשתי אחר המצננים האולטימטיביים של הקיץ.
לעומת אלה המזינים הלכה למעשה, מצאתי כמה נטולי קלוריות, הטומנים בחובם דיסוננס קיומי:


גלידה = קר
צמר = חם
גלידה מצמר = כששני זרים רחוקים פוגשים זה את זה:-)


הגלידון הראשון הוכן מחוט כותנה והפך עד מהרה ל'קישותיק'. הוא נמסר באהבה רבה לmemko המ-ק-ס-י-מ-ה, שבזכות הטרימר שנתנה לי במתנה, החיתוכים לא יהיו עוד עקומים לעולם. 


הדוגמא נלקחה מכאן, ובכדי להגיע לקישותיק קטן מימדים הגלידון הוכן מחוט כותנה ומסרגת קרושה במידה 2.5.


האצבעות נותרו בהזעתן וביקשו עוד עוד עוד גלידה:-).


keshet zeevy, הנ-פ-ל-א-ה, הזמינה לביתה הקסום (המלא פינות המלאות בתוצרים של חדוות יצירה וכשרון), מספר בנות ליצירת שרשרת בהשראת 'אליס בארץ הפלאות'. לכבוד האירוע החלטתי להכין עבורה גלידון גדול ממדים (תואם מציאות ממש). חיפשתי אחר הדרכות שונות ברשת והתוצאה מכילה שילוב של כמה מהם + נגיעה אישית:-]. 






הלז נארז בצלופן בצירוף סוכריות קישוט אמיתיות, שגם העזו לצאת מן האריזה ולהתפזר לכל עבר..


 ההנאה מרובה ודלת קלוריות;-).


המפגש היה מענג ממש (תודה קשת:-)), הייתה זו טבילת אש ראשונה בחברת המוכשרות הגודשות את הבלוגים וקומונות היצירה הטובות ביותר. תוצר המפגש בפוסט אחר - פשוט כי המצלמה לא ברשותי בימים הקרובים...




להשתמע..

12 תגובות:

  1. גלידות משובחות ביותר!!
    כיף לקרוא אותך :-)

    השבמחק
  2. גלידה מהמשובחות שראיתי לאחרונה.
    פשוט מקסים!

    השבמחק
  3. איזה גלידות מגניבות!! אני מתה על גלידה ואם אין בה קלוריות אז עוד יותר כיף :-P

    מירה

    השבמחק
  4. אחלה גלידה, שלי כבר קישוטיק וכולם שואלים אותי מאיפה זה!!זה מקסים, תודה רבה!!
    אוהבת אותך!

    השבמחק
  5. הפוסט הזה שלח אותי ישר למקפיא לחפש איזה טעמים קנה זללני בביקור האחרון בסופר.
    מקסים!!!

    השבמחק
  6. יאמיייי
    הפנים המתוקות האלה של הגלידה פשוט הורס

    השבמחק
  7. כל כך מקסים, במציאות אפילו עוד יותר...

    השבמחק
  8. איזה יופי של גלידות, למרות ש...
    צר לי,
    קלוריות או לא קלוריות, אני מהמכורות לגלידות אמיתיות :-)

    נשיקות.

    השבמחק
  9. איזה בלוג מקסים ! נרשמתי כמובן... !!!
    ושומרת לעצמי את ההדרכה לסרטי קרושה....

    השבמחק
  10. רשומה דיאטטית במיוחד. אהבתי ונרשמתי כעוקבת. מזמינה אותך גם לבקר אותנו בפורום סריגה בתפוז ולהנות אותנו בעבודתייך הסרוגות...

    השבמחק
  11. מהמם!
    פתאום חשבתי שבשנה הבאה לא נתראה מתחת לעצים שם
    (ב 13:30) וממש חבל לי
    מזל שפתחת בלוג בזמן ;-)

    השבמחק
  12. מהמם!
    וברור שראיתי ב"אמיתי" איך שתובל שלי אומרת.
    ואיזה יופי שיש איפה לראות את כל הדברים המהממים שלך!!

    השבמחק